Sellainen sanahirviö kuin "viikkosiivous" odottelee minua, en ole ehtinyt tehdä tällä viikolla mitään mikä hieman edes helpottaisi urakkaani. Suurperheen lakanoiden vaihtokin on sellainen operaatio, että jos olisin sen edes saanut aikaiseksi ennen tätä päivää, olisi urakkani hieman helpompi. Alitajuntani yrittää ilmeisesti kehittää jonkin hyvän tekosyyn, jolla voisin paeta siivousurakkaa, päänsärky alkoi jo ennenkuin nousin ylös, se hieman helpottui jättimukillisella kahvia, mutta silti se on tuolla jossain korvan takana tykyttelemässä, ja hyökkää varmasti takaisin hetkenä minä hyvänsä. Silti minun on todella PAKKO siivota, tyttären syntymäpäiväjuhlat lähestyvät ja jos en halua juhlia edeltävänä yönä valvoa aamuun asti siivoillen, on minun aloitettava todellakin tänään. Sen lisäksi yksi huone olisi siivottava perusteellisesti, sillä olen hankkinut uuden kalusteen, suuren hyllyn, mutta ennen kuin voin tämän kalusteen noutaa, olisi sille tehtävä tilaa tarpeeksi. Nyt kun tässä tarkemmin mietin, niin tämän blogin kirjoittaminen on myös näköjään yksi niitä tekosyitä joita käytän kun pakoilen siivousta.. ainakin myönnän sen.